Фестиваль науки – 2023: ІІ Міжнародна науково-практична онлайн-конференція студентів, аспірантів, молодих учених та практиків «Креативні індустрії: сучасні тренди»

Фестиваль науки – 2023: ІІ Міжнародна науково-практична онлайн-конференція студентів, аспірантів, молодих учених та практиків «Креативні індустрії: сучасні тренди»

24-25 травня 2023 року

Київський університет імені Бориса Грінченка

 

 

24-25 травня 2023 року у рамках Фестивалю науки – 2023 Київського університету імені Бориса Грінченка відбулася ІІ Міжнародна науково-практична онлайн-конференція студентів, аспірантів, молодих учених та практиків «Креативні індустрії: сучасні тренди».

Фестиваль науки – 2023

Пленарне засідання конференції вітальними словами відкрили: Наталія Віннікова, проректор з наукової роботи, голова Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор філологічних наук, професор (Україна); Галина Горбенко, декан Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент (Україна); Ірина Кузнєцова, голова правління Асоціації креативних індустрій України, офіційний представник в Україні Міжародного фестивалю креативності «Каннські Леви», старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка (Україна); Ніко Дрок, професор медіа та громадянського суспільства Віндесхеймського університету прикладних наук, професор (Нідерланди); Леся Стеців, декан Факультету медіакомунікацій та підприємництва Української академії друкарства, кандидат економічних наук, доцент ((Україна)).

Модерувала пленарне засідання: Вікторія Іващенко, заступник декана з наукової роботи, професор кафедри медіапродюсування та видавничої справи Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор філологічних наук, професор.

На пленарному засіданні доповіді виголосили: Марія Тумаркін, доктор філософії з історії культури, доцент із креативного письма кафедри культури та комунікації Факультету мистецтв Мельбурнського університету, Австралія (тема доповіді «Innovation in Creative Writing Pedagogies: Bringing Ethics and Collaborations into the Creative Writing Classroom»); Сільвія Еспіноза Мірабет, заступник декана Факультету туризму Університету Жирони, доктор аудіовізуальної комунікації та реклами, професор, Іспанія (тема доповіді «Empowering Kigoma's Women Through Photography and Digital Art: Duhamabi Project»; підготовлено разом зі студенткою Університету Жирони Марією Франко / María Franco); Олена Шевченко, професор кафедри інформаційної діяльності та медіакомунікацій Національного університету «Одеська політехніка», доктор наук із соціальних комунікацій, професор, Україна (тема доповіді «Пріоритетні напрями розвитку медіаосвіти в сучасних умовах інформаційної війни»); Марта Тимінська, доктор філософії, доцент кафедри кіно та медіа Гданського університету, Польща (тема доповіді «Games and Change»); Оксана Сєдашова, кандидат педагогічних наук, доцент Бізнес-Школи «Крок», Міжнародний амбасадор із креативності в Україні, Україна (тема доповіді «Креатив під час війни»); Дар’я Скирта, студентка Факультету журналістки Київського університету імені Бориса Грінченка, Україна (тема доповіді «Interviews with Volunteers as a Way of Documenting the Events of the War»; підготовлено разом із Владиславом Скрипченком, студентом Факультету журналістки Київського університету імені Бориса Грінченка).

Продовжили роботу конференції секційні засідання за напрямами роботи заходу, які модерували: (Маргарита Нетреба, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент; Олександра Гондюл, викладач кафедри міжнародної журналістики Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка; Ілля Афанасьєв, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського університету імені Боииса Грінченка, кандидат історичних наук, доцент; Олена Росінська, доцент кафедри міжнародної журналістики Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат філологічних наук, доцент; Дар’я Харамурза, старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор філософії з журналістики; Лариса Масімова, завідувач кафедри медіапродюсування та видавничої справи Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент; Інга Погребняк, завідувач кафедри журналістики та нових медіа Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат філологічних наук, доцент.

На секційних засіданнях студенти, аспіранти та молоді вчені виголосили понад 60 доповідей.

25 травня було проведено 3 воркшопи: «Game Design in the Time of Crisis» (модератор – Марта Тимінська, доктор філософії, доцент кафедри кіно та медіа Гданського університету, Польща); «Креатив, дизайн, комунікація» (модератор – Маргарита Нетреба, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент, Україна); «Соціальні комунікації та війна: актуальні тренди» (модератор – Євген Магда, кандидат політичних наук, доцент кафедри видавничої справи та редагування Навчально-наукового видавничо-поліграфічного інституту Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна).

Продовжили роботу конференції 3 круглі столи за участі фахівців-практиків: «Рекламний та PR-креатив у промоції сучасних брендів» (модератори: Маргарита Нетреба, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент; Леонід Новохатько, завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор історичних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України); «Фахові запити сучасної видавничої галузі у період воєнного стану» (модератор – Олена Осмоловська, доцент кафедри медіапродюсування та видавничої справи Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат історичних наук); «Журналістика воєнного стану: креатив та суспільна відповідальність» (модератори: Ганна Безулік, доцент кафедри журналістики та нових медіа Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, заслужений журналіст України; Яна Фруктова, доцент кафедри журналістики та нових медіа Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент).

Загалом учасниками воркшопів та круглих столів, окрім викладачів і фахівців-практиків, було понад 90 студентів, аспірантів та молодих учених.

Учасники конференції обговорили: сучасні тренди та перспективи розвитку креативних індустрій; розвиток креативних індустрій у кризових ситуаціях; інноваційні технології в креативних індустріях; проблему освіти у сфері креативних індустрій; креативні індустрії в соціально-гуманітарній сфері; роль креативних індустрій у розвитку міста, регіону; актуальні проблеми журналістики та нових медіа як креативних феноменів.

У роботі конференції взяли участь наукові, викладачі, студенти, аспіранти та практики з України (Київ, Львів, Одеса), Іспанії, Нідерландів, Польщі, Австралії.

Креативні індустрії мають неймовірну силу перетворювати світ, змінювати наше сприйняття та впливати на майбутнє!

Матеріали надані НМЦ досліджень, наукових проектів та програм

«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»
«Креативні індустрії: сучасні тренди»