Про освітнє лідерство в кризових умовах

Про освітнє лідерство в кризових умовах

16-21 листопада 2023 року
Київський університет імені Бориса Грінченка

 

 

 

Лідерський модуль – це завжди колективна креативна атмосфера, яка заохочує кожного учасника до отримання нових актуальних знань, обміну досвідом та рефлексії.

З 16 по 21 листопада відбулося навчання за програмою підвищення кваліфікації Університету для 20 науково-педагогічних та педагогічних працівників з факультетів педагогічної освіти; журналістики; української філології, культури і мистецтва; здоров’я, фізичного виховання і спорту та фахового коледжу «Універсум». Заняття проходили у форматі 2 блоків професійно-психологічного тренінгу, які проводили Валерія Міляєва, провідний науковий співробітник, доктор психологічних наук, професор, та Наталія Шаповаленко, молодший науковий співробітник Навчально-наукового центру розвитку персоналу та лідерства. Для реалізації мети модуля – розвитку лідерської компетентності викладачів Університету в кризових умовах, тренери використовували результати власних наукових розвідок у сфері освітнього лідерства.
16 листопада повітряна тривога не завадила – продовжили навчання в укритті. Учасники лідерського модуля разом з тренером проаналізували основні виклики кризової ситуації та обговорили, як її можна використати для вдосконалення освітнього середовища. Зосередилися на особливостях побудови взаємодії зі студентами та колегами в часи кризи. Учасники пройшли діагностику за методикою BASIC PH і визначили власні ресурси, доступні у кризовій ситуації, тренувалися надавати психосоціальну підтримку собі й тим, хто її потребує.

Самостійна робота передбачає створення структурованого інтерв’ю на тему «Як я приймаю зміни». Це непросте завдання підштовхнуло багатьох до роздумів про майбутнє і сьогодення. Але всі впоралися на відмінно.

21 листопада цікавим блоком Лідерського модуля стала тема про асертивність, яка є невід'ємною складовою компетенції Лідера в освітньому середовищі. Учасники ознайомились зі стратегіями поведінки в ситуації невизначеності, проаналізували доречність їхнього застосування, плюси та мінуси кожної, попрацювали над завданням побудови алгоритму дій у конкретних ситуаціях та отримали реальні інструменти для роботи над подоланням стресу.

Тема підвищення комунікативних навичок й цього разу була актуальною для учасників, а саме стійкий професійний і особистий інтерес був пов’язаний з «відшліфуванням» технік протистояння негативному маніпулятивному впливу.

Наприкінці модуля всі охочі заповнили анонімні анкети зворотного зв’язку, в яких відзначили високу професійність тренерів, поділилися своїми враженнями і рекомендаціями, за що колектив Центру безмежно вдячний і запрошує на нові зустрічі.

Матеріали надані ННЦ розвитку персоналу та лідерства

Про освітнє лідерство в кризових умовах
Про освітнє лідерство в кризових умовах
Про освітнє лідерство в кризових умовах
Про освітнє лідерство в кризових умовах
Про освітнє лідерство в кризових умовах
Про освітнє лідерство в кризових умовах
Про освітнє лідерство в кризових умовах
Про освітнє лідерство в кризових умовах