25-30 січня 2024 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
Продуктивно розпочато рік нашими викладачами. 25-30 січня відбулися перші у цьому році тренінги Лідерського модуля у межах програми підвищення кваліфікації нашого Університету.
Заняття традиційно проходили у форматі професійно-психологічних тренінгів. Тренери ділилися з учасниками, яких загалом було 20 – викладачами різних факультетів – корисною інформацією та практичними рекомендаціями стосовно удосконалення навичок у сфері освітнього лідерства у кризових умовах.
Проаналізувати основні виклики кризової ситуації групі допомагала Валерія Міляєва, доктор психологічних наук, професор, провідний науковий співробітник ННЦ розвитку персоналу та лідерства. Шляхом обговорення було знайдено способи використання потенціалу обставин нашого життя для вдосконалення освітнього середовища. Здебільшого фокус уваги учасників було зосереджено на особливостях побудови взаємодії зі студентами та колегами в часи кризи. Під керівництвом досвідченого тренера група виконувала цікаві і корисні завдання, які допомогли визначити власні ресурси, доступні у кризовій ситуації, та підштовхнули до роздумів про сьогодення і майбутнє.
Другий день був присвячений роботі з темою асертивності та удосконаленню комунікативних якостей, які є невід'ємною складовою компетенції лідера в освітньому середовищі. Учасники ознайомились і пропрацювали стратегії поведінки в ситуації невизначеності, проаналізували доречність їх застосування, плюси та мінуси кожної.
Особлива увага була зосереджена на темі протистояння маніпулятивному впливу. Тренер Наталія Шаповаленко, магістр з екстремальної та кризової психології, молодший науковий співробітник ННЦ розвитку персоналу та лідерства. показала, які існують стратегії маніпуляцій, дієві техніки розпізнавання та протистояння маніпулятивному впливу. Питання є дуже актуальними, про що засвідчили учасники наприкінці тренінгу в анонімному зворотному зв’язку. Також відзначено високу професійну роботу обох тренерів. Окремо ННЦ розвитку персоналу та лідерства вдячні за окреслені власні враження і рекомендації з удосконалення проведення Лідерського модуля.
Треба зазначити, що додатковим бонусом таких заходів є можливість викладачів з різних факультетів взаємодіяти один з одним, ділитися своїм професійним і особистим досвідом, чути і відчувати одне одного, виявляти та ідентифікувати власні лідерські компетентності.
Матеріали надані ННЦ розвитку персоналу та лідерства