Мета: впровадження системи безперервного підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників у галузі використання ІКТ в навчанні та підтримка мотивації до освіти і самоосвіти засобами ІКТ. Розробка стандарту ІКТ-компетентності викладача ВНЗ.
Завдання:
- Навчати викладачів, авторів курсів створювати якісні електронні ресурси та проводити навчання з використанням електронних навчальних курсів за технологіями змішаного навчання.
- формувати у студентів навички навчатись з використанням ДТН, он-лайн спілкування, використання Веб2.0 тощо.
- ознайомлювати НПП із можливостями хмарних технологій для викоритсання їх у навчально-виховному процесі,
- створити електронні навчальні курси для всіх дисциплін очної та заочної форм навчання.
- запровадити та постійно удосконалювати модель використання дистанційних технологій навчання
- підвищувати якість окремих навчальних ресурсів та удосконалювати існуючі електронні навчальні курси загалом.
- Буйницька О.П. - загальна координація
- Носенко Т.І. - організація курсів підвищення кваліфікації, проведення курсів
- Кузьмінська О.Г. - проведення курсів підвищення кваліфікації, індивідуальне консультування виклдачів
- Василенко С.В. - проведення курсів підвищення кваліфікації, індивідуальне консультування виклдачів
- Гончаренко Т.О. - організація курсів підвищення кваліфікації, проведення курсів підвищення кваліфікації, індивідуальне консультування аиклдачів. Організація сертифікації. Ведення статистики сертифікованих курсів
- Варченко Л. В. - проведення курсів підвищення кваліфікації, індивідуальне консультування виклдачів
- Кочарян А. Б. - організація курсів підвищення кваліфікації, проведення курсів підвищення кваліфікації, індивідуальне консультування виклдачів. Організація сертифікації.
- Кирда А. В. - консультування викладачів в процесі проходження курсчу підвищення кваліфікації
- Тютюнник А. В. - консультування викладачів в процесі проходження курсчу підвищення кваліфікації
Очікувані результати:
- формування ІКТ-компетентності науково-педагогічних працівників;
- розробка та використання власних електронних навчальних курсів для навчального процесу;
- підвищення ефективності навчання студентів завдяки використанню ДТН.
Співробітники лабораторії (що роблять і висвітлюють):
Документація:
- Положення про електронні навчальні курси, затверджене 27 жовтня 2011р.
- Наказ № 304 про підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників Університету з питань створення електронних навчальних курсів та їх сертифікації від 23 травня 2012 р.
- Наказ № 329 про запровадження системи електронного деканату від 14 червня 2013 р.
- Наказ № 233 про запровадження системи електронного навчання від 26 квітня 2013 р.
- Наказ № 393 про впровадження електронних навчальних курсів у навчальний процес від 30 серпня 2013 р.
- Наказ № 14 про проведення конкурсу на кращу розробку складових електронних навчальних курсів від 20 січня 2014 р.
- Наказ № 187 про підсумки конкурсу на кращу розробку складових електронних навчальних курсів від 28 квітня 2014 р.
Кількість учасників:
Структур-ний підрозділ |
Кількість НПП, які пройшли навчання |
Подано ЕНК на експертизу |
Сертифіковано |
Зараховано підвищення кваліфікації |
||||
Н.р. |
12/13 |
13/14 |
12/13 |
13/14 |
12/13 |
13/14 |
12/13 |
13/14 |
ІЛ |
56 |
18 |
42 |
16 |
7 |
13 |
19 |
10 |
ПІ |
37 |
25 |
20 |
21 |
5 |
6 |
4 |
1 |
ІМ |
6 |
22 |
1 |
11 |
1 |
3 |
1 |
3 |
ГІ |
72 |
46 |
42 |
49 |
10 |
24 |
24 |
21 |
ІС |
29 |
8 |
26 |
14 |
8 |
20 |
10 |
5 |
УК |
34 |
14 |
11 |
4 |
1 |
3 |
3 |
2 |
Разом |
234 |
133 |
142 |
115 |
32 |
69 |
61 |
42 |