Засідання дискусійного клубу «Освітологічні дебати»

07 грудня 2016 року в рамках Грінченківської декади у Київському університеті імені Бориса Грінченка НДЛ освітології було проведено засідання Дискусійного клубу«Освітологічні дебати» з магістрантами Педагогічного інституту та Інституту мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка. Тема дебатів ‒ «Нова українська школа».

Захід проводився як підсумок вивчення магістрантами навчальної дисципліни «Освітологія», викладання якої забезпечується кафедрою теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту.

Мета заходу: обговорення магістрантами проекту МОН України ‒ Концептуальні засади реформування середньої освіти «Нова українська школа», обмін думками й ідеями з актуальних питань вітчизняної та світової освіти.

Керівник дискусійного клубу – провідний науковий співробітник НДЛ освітології, доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри теорії та історії педагогіки Батечко Ніна Григорівна.

У засіданні взяли участь співробітники НДЛ освітології, викладачі кафедри теорії та історії педагогіки, кафедри педагогіки і психології Педагогічного інституту, магістранти спеціальностей «Початкова освіта», «Дошкільна освіта», «Музичне мистецтво».
Засідання дискусійного клубу розпочалося музичним привітанням у виконанні ансамблю барочної музики La fresca: 1. Si dolche e il tormento (італійською мовою, композитор Клаудіо Монтеверді) магістрантів спеціальності «Музичне мистецтво».

Ведуча заходу – магістранта спеціальності «Початкова освіта» Лященко Катерина обґрунтувала актуальність теми дискусії, зосередила увагу учасників на проблемах сучасної української школи та представила команди-учасниці освітологічних дебатів. Першу команду – «Міцні горішки» – склали магістранти спеціальності «Дошкільна освіта». До другої команди – «Інший погляд» – увійшли магістранти спеціальності «Початкова освіта».

Модератори заходу зорієнтували учасників команд у ключових питаннях, які представлені в Концепції «Нова українська школа», а саме: вмотивований вчитель, орієнтація на учня, педагогіка партнерства.
Учасники дебатів зосередили свою увагу на обговоренні таких питань:

  • Хто він – вчитель Нової школи?
  • Чи відповідає підготовка нинішнього вчителя проекту концепції Нової школи?
  • Чи може Нова школа сформувати вільну особистість?
  • Як буде вирішуватися питання впровадження інклюзивної освіти в Новій школі?
  • Чи може педагог бути партнером для дитини?
  • Як відбуватиметься взаємодія між учнями, вчителями та батьками?

У перерві засідання учасникам заходу було подаровано французьку народну пісню «En montant La riviere», виконану магістрантами спеціальності «Музичне мистецтво».

Другою частиною дебатів стало обговорення зарубіжного досвіду розбудови нової школи.

Експерт заходу ‒ кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології Педагогічного інституту Музика Олена Оксентівна дала позитивну оцінку освітологічним дебатам та побажала учасникам заходу втілення їхніх поглядів та ідей у розбудову нової української школи.

На завершення заходу дует гітаристів магістрантів спеціальності «Музичне мистецтво» виконав для учасників дискусійного клубу музичний твір Se l′aura spira (Дж.Фрескобальді).

 

Засідання дискусійного клубу «Освітологічні...
Засідання дискусійного клубу «Освітологічні...
Засідання дискусійного клубу «Освітологічні...
Засідання дискусійного клубу «Освітологічні...
Засідання дискусійного клубу «Освітологічні...
Засідання дискусійного клубу «Освітологічні...
Засідання дискусійного клубу «Освітологічні...
Засідання дискусійного клубу «Освітологічні...
Засідання дискусійного клубу «Освітологічні...
Засідання дискусійного клубу «Освітологічні...
Засідання дискусійного клубу «Освітологічні...
Засідання дискусійного клубу «Освітологічні...
Засідання дискусійного клубу «Освітологічні...
Засідання дискусійного клубу «Освітологічні...