Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Забезпечення якості вищої освіти у країнах Європейського Союзу»

Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Забезпечення якості вищої освіти у країнах Європейського Союзу»

15 квітня 2020 року
Київський університет імені Бориса Грінченка

 

   

 

 

15 квітня 2020 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбулася Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Забезпечення якості вищої освіти у країнах Європейського Союзу» За підсумками реалізації Модулю «Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення:рух України до Європейського Союзу» програми «Еразмус+: Жан Моне». 

З вітальними словами до учасників конференції виступили Наталія Віннікова, проректор із наукової роботи Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор філологічних наук, професор та Петро Крайнік, експерт напрямку Жан Моне Національного офісу Еразмус+ в Україні.

Спікери пленарного засідання конференції виступили з доповідями в режимі онлайн: Ніна Батечко, завідувач кафедри вищої та прикладної математики Національного університету біоресурсів та природокористування України, доктор педагогічних наук, доцент (тема доповіді «Якість вищої освіти України в контексті європейських практик: сучасні тенденції»);

Олена Локшина, завідувач відділу порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор член- кореспондент НАПН України (тема доповіді «Інтенсив як форма навчання в рамках Модуля Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення: рух України до Європейського Союзу програми Еразмус+: Жан Моне: отримані уроки»); Смарагда Пападопулу, директор науково-дослідної лабораторії проблем грецької імміграції та міжкультурної освіти, доцент кафедри початкової освіти Факультету наук про освіту Яннінського університету, доктор філософії (PhD), Республіка Греція (тема доповіді «Зовнішнє оцінювання державного університету в Греції. Досвід зовнішнього оцінювання Яннінського університету (Відділення початкової освіти)»); Алла Дурдас, аспірантка кафедри теорії та історії педагогіки «011 Науки про освіту» Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (тема доповіді «Забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Франція»); Магдалена Урлінська-Беренс, викладач кафедри геріатрії, геронтології та соціальної роботи Факультету педагогіки Єзуїтського університету Ігнатіанум у Кракові, доктор філософії (PhD), Республіка Польща (тема доповіді «Чи складе іспит е-learning? Про організацію дистанційного навчання, роботу викладача у кризові часи та (не)підготовленість до сучасних викликів»); Ісаак Пападопулос, викладач Факультету освітніх, гуманітарних та соціальних наук Європейського університету Кіпру, доктор філософії (PhD), Республіка Кіпр (тема доповіді «Дослідження застосування трансмовності на заняттях у закладах вищої освіти: від теорії до викладацької практики»); Георгіос Паппас, тьютор кафедри романських мов та цивілізаційних досліджень Відкритого університету Греції, доктор філософії (PhD), Республіка Греція (тема доповіді «Якість освіти в умовах ринкової економіки: критичний аналіз»).

Після пленарного засідання за напрямами роботи конференції відбулося обговорення доповідей спікерів і стендових доповідей в чаті конференції та у вебсервісі Blogger. Зокрема були представлені доповіді Світлани Сисоєвої, академіка-секретаря Відділення загальної педагогіки та філософії освіти Національної академії педагогічних наук України, доктора педагогічних наук, професора, дійсного члена (академіка) НАПН України (тема доповіді «Модуль Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення: рух України до Європейського Союзу програми Еразмус+: Жан Моне»: досвід реалізації»); Ірини Соколової, професора кафедри організації вищої освіти, охорони здоров’я та гігієни Донецького національного медичного університету (м. Маріуполь), доктора педагогічних наук, професора (тема доповіді «Синергетична модель забезпечення якості вищої освіти у країнах Південної Європи»); Ілони Тригуб, наукового співробітника науково-дослідної лабораторії освітології Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидата педагогічних наук (тема доповіді «Вимоги до кандидатів в експерти у галузі освіти: досвід країн Східної Європи»).

Традиційною окрасою конференції в рамках підсумків реалізації Модуля «Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення:рух України до Європейського Союзу» програми ”Еразмус+: Жан Моне”» стали стендові доповіді молодих учених, студентів, аспірантів, викладачів, які привернули увагу закордонних учасників. Зі своїм баченням у вирішенні наукових питань євроінтеграційних процесів виступили: Анна Ухтомська, аспірантка спеціальності «012 Дошкільна освіта» Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (тема стендової доповіді «Якість дошкільної освіти в країнах-учасницях Болонського процесу: компаративний аналіз»); Дана Сопова, аспірант спеціальності «011 Науки про освіту» кафедри теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (тема стендової доповіді «Застосування європейського досвіду розвитку академічної чесності в системі вищої освіти України»); Олександра Назаренко, аспірант кафедри теорії та історії педагогіки спеціальності «011 Освітні, педагогічні науки» Київського університету імені Бориса Грінченка (тема стендової доповіді «Вплив Болонського процесу на розвиток вищої освіти у Далекосхідного регіону»); Марія Бобер, студентка 2 курсу ОС «Бакалавр» спеціальності «Початкова освіта» Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (тема стендової доповіді «Участь студентів у системі забезпечення якості вищої освіти»); Уляна Карповець, студентка 2 курсу ОС «Бакалавр» спеціальності «Початкова освіта» Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (тема стендової доповіді «Студентоцентроване навчання, викладання та оцінювання в системі забезпечення якості вищої освіти»); Тетяна Іванченко, студентка 2 курсу ОС «Бакалавр» спеціальності «Початкова освіта» Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (тема стендової доповіді «Методи студентоцентрованого викладання як засоби підвищення якості освіти»); Віра Прохорчук, студентка 5 курсу ОС «Магістр» спеціальності «012 Дошкільна освіта» Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (тема стендової доповіді Tendencies of Preschool Education Development in Belgium); Валерія Лазаренко, студентка 4 курсу ОС «Бакалавр» спеціальності «012 Дошкільна освіта» Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (тема стендової доповіді Comparative analysis of preschool education in England and Ukraine”); Ярина Білинська, студентка 5 курсу ОС «Магістр» спеціальності «012 Дошкільна освіта» Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (тема стендової доповіді «Використання європейського досвіду в арт-освіті»); Катерина Ляцевич, студентка 3 курсу ОС «Бакалавр» спеціальності «Початкова освіта» Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (тема стендової доповіді «Якість вищої освіти в Швейцарії: досвід для України»); Марина Науменко, викладач кафедри дошкільної освіти, голова наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (тема стендової доповіді «Підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в контексті сучасних освітніх парадигм»); Марія Малецька, студентка 5 курсу ОС «Магістр» спеціальності «Філософія» Історико-філософського факультету Київського університету імені Бориса Грінченка (тема стендової доповіді «Відеоігри як засіб покращення якості освіти: методологічні аспекти»).

 

Дякуємо всім спікерам, учасникам онлайн-конференції за активну участь та бажаємо творчої наснаги і нових наукових звершень!

 

Матеріали надано НДЛ освітології

Міжнародна науково-практична онлайн-конфере...
Міжнародна науково-практична онлайн-конфере...
Міжнародна науково-практична онлайн-конфере...
Міжнародна науково-практична онлайн-конфере...
Міжнародна науково-практична онлайн-конфере...
Міжнародна науково-практична онлайн-конфере...
Міжнародна науково-практична онлайн-конфере...
Міжнародна науково-практична онлайн-конфере...
Міжнародна науково-практична онлайн-конфере...
Міжнародна науково-практична онлайн-конфере...
Міжнародна науково-практична онлайн-конфере...
Міжнародна науково-практична онлайн-конфере...
Міжнародна науково-практична онлайн-конфере...
Міжнародна науково-практична онлайн-конфере...
Міжнародна науково-практична онлайн-конфере...
Міжнародна науково-практична онлайн-конфере...
Міжнародна науково-практична онлайн-конфере...
Міжнародна науково-практична онлайн-конфере...
Міжнародна науково-практична онлайн-конфере...