До уваги студентів Університету Грінченка!
Поморська академія в Слупську (м. Слупськ, Польща) пропонує програму обміну для студентів другого та третього року навчання ОКР «Бакалавр» Університету Грінченка. Навчання у рамках програми розпочнеться у першому семестрі 2018-2019 н.р.
Програма обміну включає:
- безкоштовне навчання на одній із спеціальностей: «Історія», «Соціальна робота», «Математика» «Дошкільна освіта», «Початкова освіта», «Музичне мистецтво», «Англійська філологія»
http://international.apsl.edu.pl/index.php/ua/inszi-obmini/dowgostrokowi/katalog-kursiv
- проживання в гуртожитку Поморської академії в Слупську (100 зл/місяць)
Вимоги до претендентів:
- Бути студентом/кою Київського університету імені Бориса Грінченка.
- Володіти польською мовою на рівні В1.
- Мати високий рівень академічної успішності та наукові досягнення.
- Брати активну участь у житті Університету Грінченка.
Детальна інформація про Поморську Академію в Слупську: http://www.apsl.edu.pl/studia
Для участі у програмі обміну необхідно до 12.00 08 червня 2018 р. подати до НДЛ інтернаціоналізації вищої освіти (вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, к.205) такі документи (у паперовому та електронному вигляді):
1. Копію закордонного паспорта (перша сторінка).
2. Мотиваційний лист (англійською мовою) з особистим підписом апліканта (максимальний обсяг – 1 сторінка формату А4).
3. Рекомендаційний лист українською мовою від одного із викладачів випускової кафедри, завірений підписом завідувача кафедри.
4. Витяг українською мовою із заліково-екзаменаційної сесії за попередній рік навчання, завірений у навчальному відділі інституту/факультету.
5. Документи (дипломи, сертифікати та ін.), які підтверджують наукові досягнення студента та його участь у житті Університету.
Контактна особа:
Виговська Ольга Сергіївна,
завідувач НДЛ інтернаціоналізації вищої освіти Університету Грінченка,
вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, к.205,
тел.: 272 18 62; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Дата: 30 травня 2018 року
Час: 15:00 – 17:00
Місце проведення: вул. Маршала Тимошенка 13-Б, Зала Вченої Ради (ауд. 227)
Шановні студенти!
Запрошуємо Вас до участі у відкритій зустрічі "How to make Startup – don’t be perfect & fail fast!”, яка відбудеться у рамках підписаного Меморандуму про взаєморозуміння між Громадською організацією "Платформа інноваційного партнерства" та Університетом Грінченка, за підтримки Посольства Держави Ізраїль в Україні. Метою Меморандуму є забезпечення комплексної підтримки студентів, молодих вчених та підприємців для розвитку інноваційних та технологічних проектів, навчання учасників знанням та навичкам для успішної реалізації бізнес-ідей, відкриття бізнес-інкубатору YEP на базі Університету.
Вітальне слово:
Віктор Огнев’юк - доктор філософських наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України, ректор Університету Грінченка.
Спікери:
Олена Донець - засновник найбільшої інноваційної конференції TAU; 7 років управляла стартап центром в Тель-Авівському університеті (StarTAU), найуспішнішого центру підприємництва в Ізраїлі, і одного з 25 кращих бізнес-інкубаторів в світі; співзасновник та керуючий партнер DUCO – Enterprise Systems Design, міжнародної консалтингової групи, орієнтованої на залучення інновацій.
Аріель Сейдман - Дипломатичний Кадет Ізраїлю; працював в юридичному відділі і, зокрема, керував здійсненням доступності законодавства в системі освіти (дошкільні заклади через вищу освіту); працював в компаніях з розвитку нерухомості, які займаються всіма економічними питаннями; приймав участь у щорічній виставці ексклюзивної художньої галереї ART EXPO у Нью-Йорку.
Сапір Ефрон - сертифікований адвокат із прекрасними навичками міжособистісного спілкування; був членом команди, що представляє велику фінансову організацію у міжнародній податковій справі; навчав студентів основним нормам демократії та громадянства.
Якщо ти амбітна людина, хочеш дізнатися більше про світ стартапів чи, навіть, маєш гарну ідею, приходь і дізнайся як відповідати сучасним вимогам, світовим тенденціям та бути успішним!
Мова заходу: англійська, українська.
Увага! Кількість місць обмежена! Для участі заповніть реєстраційну анкету
У рамках співпраці з корпорацією IBM співробітники та студенти Університету можуть безкоштовно використовувати в освітній діяльності певні програмні продукти. Для того щоб їх завантажити, необхідно зареєструватись на сайті під корпоративним акаунтом та замовити необхідне ПЗ
Дата: 23 квітня 2018 року
Місце проведення: навчальний корпус № 1 (М. Тимошенка , 13-Б)
Аудиторія: 503
Час: 15.00-17.00
Шановні студенти!
Запрошуємо до комунікації та співпраці з акселераторами міських інноваційних проектів!
Вперше зустріч з організаторами YEP Incubators відбудеться в нашому Університеті!
Що таке стартап та "Стартап без кордонів" Вам розповість Олександр Михайленко, засновник і CEO в Careerly. Про стартап-екосистему України та яку роль в ній відіграють бізнес-інкубатори дізнаєтесь від Анни Панасюк, event-менеджеру в YEP.
На зустрічі Ви зможете отримати відповідь на всі запитання пов'язані зі світом бізнесу, а також дізнатись про можливості створення власного стартапу в Україні.
Долучайтесь до розвитку молодіжного підприємництва в Україні!
Підсумки першої інкубаційної програми YEP
Інтерв'ю з переможцями інкубаційної програми YEP
Шановні студенти!
18 квітня (середа) 2018 року в Педагогічному інституті Університету Грінченка відбудеться «Ярмарок вакансій» (адреса: м. Київ, бул. І.Шамо, 18/2).
Запрошуємо Вас скористатися унікальною можливістю зустрітися та поспілкуватися з потенційними роботодавцями (директорами освітніх установ м. Києва), обрати для себе вакансії та пройти попередні співбесіди в стінах Вашого інституту у неформальному спілкуванні!
Захід розпочнеться о 10.00 в Актовій залі.
Орієнтовний сценарій «Ярмарку вакансій»:
09.15-09.30 |
Реєстрація (хол) |
10.00 |
Відкриття (актова зала): |
10.30 |
Робота в локаціях (4*15 хв.) |
11.50-12.30 |
Виступи директорів ЗНЗ, ДНЗ (Актова зала) |
12.50-14.00 |
Вільне спілкування (робота по районах, рекреація) |
Щоб обрати для себе найкраще місце роботи, не пропустіть виступи директорів-потенційних роботодавців, які презентуватимуть свої установи (11.50, Актова зала) та можливість вільного спілкування з роботодавцями (директорами, кадровими службами РУО), що розпочнеться о 12.50.
Інформацію про військову підготовку громадян України
(військово-облікові спеціальності) на кафедрі військової підготовки
Військового інституту телекомунікацій та інформатизації
та Правила прийому в 2018 році
(вартість навчання - 4500 грн. на рік або за державним замовленням)
Ви можете дізнатись на сайті http://www.viti.edu.ua
або за телефонами:
044-256-23-94, 044-256-22-59
098-279-18-33, 067-490-71-13
099-077-55-59, 093-520-29-41