Прядко Анастасія Олегівна
Науковий ступінь, вчене звання
Біографія
Освіта:
- 2023-2024 - ISST Approved Certification Training Programm (Specialty Area: Individual Schema Therapy)
- 2017 – 2021 – Київський університет ім. Б. Грінченка (диплом Ph.d зі спеціальності «053 Психологія»)
- 2015 – 2019 – ВОПП ГП «Всеукраїнська спілка психологів практикуючих гештальт-підхід» (сертифікат гештальт-терапевта за стандартами EAGT)
- 2010 – 2017 – Київський університет ім. Б. Грінченка (диплом магістра з практичної психології)
- 2007 – 2012 – Київський університет ім. В. Гетьмана (диплом магістра з міжнародної економіки та менеджменту)
Наукова діяльність:
У 2022 році захистила дисертацію на тему ««Психологічні особливості подолання професійних стереотипів вихователів в умовах реформування дошкільної освіти» на здобуття наукового звання доктора філософії за спеціальністю 053 Психологія.
Досвід роботи:
- Приватна психотерапевтична практика (2015 – дотепер)
Багаторічний досвід проведення індивідуальних та групових консультацій для дорослих і підлітків. Допомога клієнтам у питаннях емоційного благополуччя, подолання тривожності, депресії, міжособистісних конфліктів та особистісного зростання. Використання сучасних методів психотерапії.
- Центр розвитку інтелекту дітей “Feelin” (2020 – 2021)
Практичний психолог і викладач, допомога дітям з розвитку емоційного інтелекту, концентрації, критичного мислення та навичок ефективного спілкування.
- Заклад дошкільної освіти № 445 (2015 – 2020)
Психологічний супровід дітей дошкільного віку, діагностика емоційного та когнітивного розвитку, консультування.
- Заклад дошкільної освіти №678 (2014 – 2015)
Підтримка психологічного добробуту дітей, допомога у розвитку комунікативних навичок та адаптації до освітнього процесу.
Професійний і науковий інтерес
Вивчення актуальних проблем психології розвитку, кризової психології, сімейної психології, психології освіти; проблематика соціальної, сімейної психології та психології розвитку, зокрема, міжособистісні відносини, психологія батьківства, соціалізація та духовне становлення особистості.