Обслуговування і надання технічної підтримки користувачам:
1. Обслуговування і надання технічної підтримки забезпечує НДЛ цифровізації освіти.
2. Обслуговування і надання технічної підтримки відбувається на підставі заявок, які подаються у довільній формі співробітниками Університету за допомогою відповідних паперових або електронного журналів. Паперові журнали для подання заявок знаходяться в приймальні кожного з інститутів і коледжу Університету, або іншому кабінеті за погодженням із керівництвом інституту (коледжу). Електронний журнал заявок знаходиться у мережі Університету і доступний за прямою адресою http://apps.kubg.edu.ua/ClaimService/ або через посилання з вебпорталу Університету. Для доступу до електронного журналу необхідно отримати логін і пароль у співробітників НДЛ цифровізації освіти.
3. Співробітники НДЛ цифровізації освіти проводять перевірку журналів заявок кожного робочого дня о 9-ій, 11-ій, 13-ій і 15-ій годині.
4. Виконання робіт по обслуговуванню техніки і наданню технічної підтримки відбувається у порядку подання заявок. Позачергово і в найкоротші терміни виконуються роботи, якщо проблема виникла під час проведення занять у комп'ютерних класах і навчальних аудиторіях, або під час проведення Університетських заходів.
5. Якщо необхідно вилучення техніки для ремонту, співробітниками НДЛ цифровізації освіти оформлюється відповідний акт.
6. Вилучення друкарської і копіювальної техніки для ремонту та картриджів на заправку, які потребують проведення робіт сторонніми підрядниками, відбувається кожен робочий вівторок і четвер співробітниками НДЛ цифровізації освіти згідно з отриманими заявками. Повернення заправлених картриджів або відремонтованої техніки відбувається по мірі виконання робіт підрядником. Заправки картриджів фіксуються у відповідному журналі співробітниками НДЛ цифровізації освіти.
7. Якщо для виконання ремонту техніки чи обладнання необхідно придбання запчастин, комплектуючих або виконання робіт сторонніми підрядниками, НДЛ цифровізації освіти подає керівнику підрозділу, до якого відноситься несправна техніка, відповідне заключення для подання заявки керівництву Університету на придбання або виконання робіт.
8. Будь-які переміщення комп'ютерної, друкарської, копіювальної техніки, мультимедійного обладнання відбувається виключно на підставі письмових розпоряджень керівництва Університету, інститутів, загальноуніверситетських підрозділів співробітниками НДЛ цифровізації освіти. Співробітники НДЛ цифровізації освіти зобов'язані проінформувати господарчі служби про проведені переміщення. Відповідальні за техніку особи зобов'язані проконтролювати документальне оформлення проведених переміщень. Документи, необхідні для оформлення переміщень і консультації з цього приводу, надають відповідні адміністративно-господарські служби Університету. При необхідності транспортування техніки, керівники підрозділів у встановленому порядку самостійно подають заявки на надання транспорту.
9. Будь-яка техніка, що не належить Університету, або не оформлена належним чином у адміністративно-господарських службах Університету не обслуговується.
10. Обслуговування і надання технічної підтримки у вихідні і святкові дні надається виключно на підставі розпоряджень керівництва Університету.
Користувачам забороняється:
- Публікувати і передавати через мережу Інтернет будь-яку інформацію, яка суперечить чинному українському або міжнародному законодавству.
- Проводити дії, спрямовані на обмеження або перешкоджання іншим користувачам у використанні комп’ютерної техніки та інформаційних ресурсів Університету; вчиняти дії, які перешкоджають нормальному функціонуванню обладнання.
- Здійснювати несанкціонований доступ і завдання будь-яких збитків ресурсам Університету, користувачам Інтернет та інших мереж, до яких можливий доступ через Інтернет.
- Стороннім особам забороняється користуватися комп'ютерною технікою та мережевими ресурсами Університету без погодження з Адміністрацією.
- Під'єднувати до мережі і мультимедійного обладнання Університету власну комп'ютерну техніку без погодження з Адміністрацією.
Електронна бібліотека
Корпоративна пошта
Дистанційна освіта
http://www.google.com/a/kubg.edu.ua
Інструкція з перенаправлення листів на нову поштову скриньку - завантажити
Для створення особистої поштової скриньки - заповніть форму
Положення про організацію та користування корпоративною електронною поштою Київського столичного університету імені Бориса Грінченка - завантажити
Корпоративна пошта Gmail надає такі можливості:
- проглядання обговорень. Gmail відстежує окремі «обговорення» — початкове повідомлення з ланцюжком відповідей на нього;
- автозбереження. При редагуванні повідомлень кілька разів на хвилину виконується автоматичне збереження «чорнової» копії, для запобігання втраті даних у разі виключення живлення або інших збоїв;
- розвинений список контактів. Для кожного співрозмовника можуть задаватися фотографія, адреси і телефони. Адреса електронної пошти автоматично підставляється в рядок «кому» по імені користувача, набраного навіть частково;
- пошук по вмісту листів і прикріплених файлів. Дозволяє швидко знаходити потрібний лист за ключовими словами, що надзвичайно важливе при великому доступному обсязі пошти;
- вбудований чат. Повідомлення можуть доставлятися не тільки за допомогою поштових протоколів, але і через протокол jabber, завдяки чому користувачі можуть обмінюватися миттєвими повідомленнями.
Для отримання технічної підтримки заходу заповніть заявку.
https://elearning.kubg.edu.ua/
Електронне навчання Київського столичного університету імені Бориса Грінченка призначена для:
- обміну інформацією як між викладачем і студентом, так і між самими студентами;
- цілодобового доступу до навчальних матеріалів, постійної підтримки й консультацій викладачів та методистів, online відеолекції, віртуальні тренажери та інші технологічні рішення для забезпечення ефективного процесу навчання.

Університет надає безкоштовний персоніфікований доступ до інтернет мережі Wi-Fi:
Назва точки доступу для студентів: UG_student
Назва точки доступу для викладачів: UG_teacher
Інструкції для приєднання до корпоративних мереж
Електронний каталог бібліотеки Київського столичного університету імені Бориса Грінченка надає читачам можливість пошуку за підрозділами Університету підручників, статей, аудіо-відео ресурів, журналів, художньої літератури.
http://apps.kubg.edu.ua/ClaimService/
Електронний журнал заявок Київського столичного університету імені Бориса Грінченка надає можливість співробітникам Університету зробити запит на отримання технічної допомоги.













Безбар’єрність




