Корпоративна пошта Gmail надає такі можливості:
- проглядання обговорень. Gmail відстежує окремі «обговорення» — початкове повідомлення з ланцюжком відповідей на нього;
- автозбереження. При редагуванні повідомлень кілька разів на хвилину виконується автоматичне збереження «чорнової» копії, для запобігання втраті даних у разі виключення живлення або інших збоїв;
- розвинений список контактів. Для кожного співрозмовника можуть задаватися фотографія, адреси і телефони. Адреса електронної пошти автоматично підставляється в рядок «кому» по імені користувача, набраного навіть частково;
- пошук по вмісту листів і прикріплених файлів. Дозволяє швидко знаходити потрібний лист за ключовими словами, що надзвичайно важливе при великому доступному обсязі пошти;
- вбудований чат. Повідомлення можуть доставлятися не тільки за допомогою поштових протоколів, але і через протокол jabber, завдяки чому користувачі можуть обмінюватися миттєвими повідомленнями.
Двофакторна авторизація як спосіб захисту акаунту
З метою безпеки обов’язковим є використання двофакторної авторизації.
Двофакторна авторизація – це спосіб входу до акаунту, при якому потрібно крім введення логіну та паролю виконати певну додаткову дію, наприклад, ввести отриманий код, прийняти дзвінок або підтвердити вхід через аутентифікатор на телефоні. Двофакторна авторизація може істотно зменшити ймовірність викрадення особистих даних в інтернеті, оскільки знання пароля жертви недостатньо для здійснення шахрайства.
Інструкція з перенаправлення листів на нову поштову скриньку - завантажити
Для створення особистої поштової скриньки - заповніть форму
Наказ про внесення змін до "Положення про організацію та користування Корпоративною електронною поштою Київського університету імені Бориса Грінченка" - завантажити
Науково-дослідна лабораторія цифровізації освіти є структурним підрозділом Університету Грінченка. У своїй діяльності підрозділ підпорядковується безпосередньо ректору Університету.
До 1 вересня 2022 року НДЛ цифровізації освіти функціонувала як НДЛ інформатизації освіти (рішенням Вченої ради Університету від 28 червня 2022 року (протокол №6), введеним в дію наказом від 28.06.2022 №298, затверджено зміни у структурі Університету з 01 вересня 2022 року).
Метою діяльності НДЛ цифровізації освіти є сприяння процесу цифрової трансформації Університету на основі сучасних цифрових технологій шляхом організаційного, науково-методичного, системотехнічного забезпечення, а саме:
- виконання науково-дослідних робіт з проблематики цифровізації освітньої діяльності у закладі вищої освіти;
- розбудови інфраструктури цифрового освітнього середовища Університету; визначення системного, прикладного і технічного забезпечення інформатизації;
- надання організаційної та технічної підтримки підрозділам Університету в створенні та впровадженні інноваційних технологій навчання;
- виконання планових робіт як внутрішнього, так і зовнішнього фінансування (добір комп’ютерної техніки, встановлення та налагодження програмного забезпечення, договірні теми, гранти тощо);
- створення електронного навчально-наукового середовища Університету;
- участь у міжнародному співробітництві в сфері інформатизації закладів вищої освіти.
Напрями роботи:
- Цифровізація освітньої діяльності Університету
- Розвиток персоналу
- Дистанційне навчання
- Запровадження освітніх інновацій
- Науково-дослідна діяльність
- Організаційно-технічна діяльність
Наші проєкти:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Документи
Дата проведення: 12.11.2012 р - 06.12.2012 р.
Протягом листопада-грудня 2012 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбувся конкурс на кращу розробку навчального матеріалу з використанням технологій SMART Technologies.
Відповідно до термінів, визначених Положенням на Конкурс співробітниками Університету подано 14 робіт, з яких - 9 одноосібні, інші - колективні.
За структурними підрозділами була подана така кількість робіт:
Інститут суспільства – 2, Гуманітарний інститут – 7, Педагогічний інститут – 2, Інститут післядипломної педагогічної освіти – 1, Інститут психології та соціальної педагогіки – 1, Університетський коледж – 1.
Всього у Конкурсі взяли участь 22 викладачі Університету.
Рішення Конкурсної комісії Університету про результати Конкурсу на кращу розробку навчального матеріалу з використанням SMART Technologies - завантажити
За результатами оцінювання робіт учасників Конкурсною комісією (Наказ Про підсумки Конкурсу на кращу розробку навчального матеріалу з використанням SMART Technologies №644 від 26.12.2012 р.) переможцями Конкурсу визнано:
-
1. Інтерактивна гра "Граємо у Smart" - завантажити
Автори: Варченко Лілія Олександрівна, Співак Світлана Михайлівна, викладачі Інституту суспільства.
-
2. Навчально-методичний матеріал «Склад та складоподіл в українській мові» - завантажити
Автори: Караман Станіслав Олександрович, завідувач кафедри української мови Гуманітарного інституту, доктор педагогічних наук, професор; Горохова Тетяна Олександрівна, викладач кафедри української мови Гуманітарного інституту;Токар Іванна Петрівна, магістрантка ІІ року навчання, лаборант кафедри української мови Гуманітарного інституту.
-
3. Заняття з теми «Застосування інтерактивного програмно-технологічного навчального комплексу SMART Board у навчальному процесі» - завантажити
Автор: Марченко Тетяна Іванівна, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист Університетського коледжу.
Вітаємо переможців конкурсу на кращу розробку навчального матеріалу з використанням технологій SMART Technologies та дякуємо всім учасникам! Успіхів та перемог на професійній ниві!
Журнал заявок

























Безбар’єрність




