16 квітня 2024 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
16 квітня 2024 року у Цифровому хабі інноваційних рішень, в рамках етнографічної практики здобувачів 1 курсу ОПП «Цифрове етномистецтво», працівниками НДЛ цифровізації освіти проведено захід з дослідження технологій доповненої (AR) та віртуальної (VR) реальності.
Можливості використання VR/AR в сучасній мистецькій освіті окреслено напередодні завідувачем Цифрового хабу інноваційних рішень Іриною Коваленко спільно з Аллою Руденченко, керівником практики, завідувачем кафедри декоративного мистецтва і реставрації Факультету образотворчого мистецтва і дизайну.
Під час заняття учасники «занурились» у світ віртуальної реальності, дослідили тривимірні цифрові простори та створювали власні 3D-об'єкти, експериментували з накладанням віртуальних елементів на реальне оточення. Здобувачі відвідали віртуальні музеї, дізнались, як сучасні цифрові технології можуть бути застосовані для презентації культурної спадщини, та побачили, як імерсивні технології здатні «оживляти» картини, розкриваючи їхній прихований зміст.
Захід став чудовою можливістю для першокурсників ознайомитись із сучасними технологіями та їх практичним застосуванням у професійній діяльності.