 |
Використання програмного забезпечення Smart Notebook для роботи з інтерактивними дошками SMART Board
- SMART Board: складові системи, базові навички використання.
- середовище SMART Notebook: інструменти, додавання елементів, робота з об’єктами.
- методика створення дидактичних матеріалів з використанням інтерактивних дощок.
Тривалість: 12 тренінгових годин + 33 години дистанційно.
|
|
|
 |
Створення та ведення корпоративних та індивідуальних сайтів, персональних блогів педагогів
- ознайомлення з педагогічними можливостями Інтернет сервісів для сайтів, блогів;
- ознайомлення з сервісами для створення сайтів, блогів: Google сайти, Blogger, Wordpress, WiX.
- структура та призначення сайту педагога
- додавання та налаштування віджетів та банерів на сайті
- підготовка макету до публікації в мережі Інтернет
- формування ІК-компетенцій вчителя та набуття навичок створення та ведення корпоративних та індивідуальних сайтів, персональних блогів педагогів.
Тривалість: 4 тренінгові години + 26 годин дистанційно.
Додаткові послуги: Створення та супровід сайту школи, створення сайту/блогу викладача.
|
|
|
 |
Основи комп'ютерної грамотності для активних користувачів
- MS Office;
- комп'ютерні науки та ІТ-інфраструктура;
- технічна грамотність викладача;
- програмні продукти Mіcrosoft.
Тривалість: 2 академічні години очно + дистанційно без часових обмежень
|
|
|
 |
Google Apps
- Google акаунт та його можливості для організація співпраці учнів та вчителя з використанням хмарних технологій – дистанційне навчання;
- налаштування персональної поштової скриньки (автоматичний підпис, автовідповідач, групи контактів, переадресація листів, робота із вкладеннями у листах);
- методи організації спільної роботи з документами, таблицями, презентаціями, формами у Google Docs;
- методика створення опитувальників, анкет та онлайн-тестування, автоматизована обробка результатів та їх графічне представлення
Тривалість: 6 тренінгових годин.
Додаткові послуги: Налаштування для ЗНЗ корпоративної пошти
|
|
|
 |
Підвищення ІК-компетентності вчителя: стратегія розвитку освітнього закладу
- шляхи формування в учнів навичок ХХІ століття на основі новітніх ІКТ та освітніх трендів;
- основні функції і можливості Microsoft Imagine Academy;
- шляхи використання Web 2.0, Web 3.0 у навчальному процесі;
- організація співпраці учнів та вчителя з використанням хмарних технологій – дистанційне навчання;
- дидактичні особливості створення та використання відео у навчальному процесі ЗНЗ;
- створення інтерактивних вправ у LearningApps;
- організація, проведення та аналіз опитування у Kahoot!
Тривалість: 6 тренінгових годин.
|
|
|
 |
Платформа Moodle для організації змішаного навчання та використання технологій дистанційного навчання
- шляхи формування в учнів навичок ХХІ століття на основі новітніх ІКТ та освітніх трендів;
- технології змішаного навчання;
- шляхи використання Web 2.0, Web 3.0 у навчальному процесі;
- організація співпраці учнів та вчителя з використанням хмарних технологій – дистанційне навчання;
- дидактичні особливості створення та використання відео у навчальному процесі ЗНЗ;
- е-тестування учнів на основі застосування ефективних тестових завдань.
- формування цілісної картини предмету/теми, тощо за допомогою інтелект-карт
Тривалість: 25 тренінгових годин + 35 год самостійно.
Додаткові послуги: Налаштування платформи навчального закладу, адміністрування та технічний супровід
|
|
|
|
Контактна особа:
Василенко Світлана Василівна,
заступник завідувача НДЛ інформатизації освіти,
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ,
(050) 281 8437, (096) 771 1442, (063) 720 8923
|