24-26 жовтня 2024 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
З 24 по 26 вересня 2024 року працівники ННЦ розвитку персоналу та лідерства організували і провели адаптаційні тренінги для нових співробітників Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Дводенне навчання пройшли 39 науково-педагогічних працівників. У перший день на учасників очікував welcome-тренінг, під час якого розглядалися такі теми, як основи корпоративної культури, особливості е-середовища та Цифрового кампусу Університету Грінченка. Світлана Василенко, завідувач ННЦ розвитку персоналу та лідерства, Наталія Шаповаленко та Олена Полос – молодші наукові співробітники центру підготували довідкове видання «Адаптаційний тренінг. Вітаємо в грінченківській родині», де крім цікавої інформації про Університет, запропоновано ряд питань про свої очікування від роботи на найближчий рік, життєве кредо, цінності, а також завдання для рефлексії. Це забезпечило активну бесіду та інтерактивну роботу.
Під час професійно-психологічного тренінгу з комунікацій розглядали стратегії поведінки у ситуації невизначеності, схеми управління емоціями, вдосконалювали навички ефективного спілкування.
Співробітники НДЛ цифровізації освіти Університету – Тетяна Терлецька, заступник завідувача з питань змісту і досліджень, та Ірина Коваленко, завідувач Цифрового хабу інноваційних рішень, ознайомили учасників тренінгів з особливостями роботи у системі е-навчання Університету. Нові працівники мали можливість створювати завдання, лекції, упорядковувати та наповнювати банк запитань, формувати тести та оцінювати діяльність студентів в електронних навчальних курсах. Захід завершився сесією запитань і відповідей, де учасники змогли отримати роз’яснення щодо специфічних аспектів роботи з LMS Moodle.
Нові співробітники у своїх відгуках відзначили, що не лише отримали практичний досвід щодо організації професійної діяльності, але й ціннісно-мотиваційну підтримку, натхнення на плідну роботу.
Заходи з адаптації будуть продовжені в жовтні. Запрошуємо до участі нових співробітників. Слідкуйте за анонсами.