04-05 грудня 2024 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
Цифровий хаб інноваційних рішень Університету Грінченка продовжує відкривати нові можливості використання імерсивних технологій в освітньому процесі. На початку грудня 2024 року відбулися заняття для студентів освітньої програми «Аудіовізуальне мистецтво та виробництво (Ведучий телевізійних програм)», що об'єднали дослідження цифрового мистецтва та роботи з VR-технологіями.
04 грудня у рамках дисципліни «Сучасне українське та зарубіжне мистецтво» (викладач Малюк Є.О.) студенти 1 курсу групи ВТПб-1-24-4.0д досліджували тему «Цифрове мистецтво». Вони переглядали VR-відео, створені в програмі Quill, та аналізували їх художні особливості. Також студенти практично ознайомилися з можливостями програми Tilt Brush, створюючи арт-об’єкти у віртуальному просторі та експериментуючи з тривимірною візуалізацією.
05 грудня заняття з дисципліни «Теорія і практика монтажу» (викладач Вітковський Д.І.) було зосереджене на роботі з 360° відео. Студенти 3 курсу групи ВТПб-1-22-4.0д переглядали VR-фрагменти, створені в Quill, а також професійний контент на YouTube VR, включно зі сценами з фільму «Dunkerque». Під час заняття увага студентів була зосереджена на аналізі особливостей VR-відео, та обговоренні його впливу на глядача.
Ці заняття продемонстрували практичний потенціал VR у мистецтві й освіті, дозволивши студентам розширити свої знання й отримати новий досвід роботи з інноваційними інструментами.