29 січня - 09 лютого 2024 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
З 29 січня по 09 лютого у рамках заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації працівників Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, співробітниками НДЛ цифровізації освіти проведено низку тренінгів, орієнтованих на розвиток цифрової компетентності, у яких взяли участь 379 осіб. Основними напрямками заходів були робота з електронними навчальними курсами, використання штучного інтелекту, доповненої та віртуальної реальностей в освітньому процесі.
Тренінги по ЕНК, модератором яких була Тетяна Терлецька, заступник завідувача НДЛ цифровізації освіти, охопили користувачів з різнем рівнем досвіду роботи у системі електронного навчання. Для новопризначених викладачів Університету - проведено очні тренінги базового рівня зі створення та використання ЕНК, які допоможуть впевнено розпочати роботу з електронними навчальними курсами. Для викладачів, які вже мають розроблені ЕНК проведений онлайн-тренінг «Робота в системі е-навчання: питання-відповіді». Учасники заходу зазначили, що даний тренінг був для них корисним та надав відповіді на питання, які здебільшого виникають під час роботи з ЕНК. Для просунутих користувачів системи е-навчання відбувся онлайн-тренінг «Засоби ЕНК для диференційованого навчання», під час якого учасники мали можливість заглибитись у вивчення роботи окремих діяльностей на налаштувань в ЕНК, які допомагають персоналізувати навчальний досвід здобувачів освіти.
Під час онлайн-тренінгу, присвяченого використанню штучного інтелекту в діяльності науково-педагогічних працівників, модератор Ірина Коваленко, завідувач кабінету «Цифровий хаб інноваційних рішень», ознайомила учасників з особливостями та можливостями великих мовних моделей та генеративного штучного інтелекту (Chat GPT, Perplexity, Gemini (Bard), Microsoft Copilot, Claude).
Під час тренінгів «Використання віртуальної та доповненої реальності у викладацькій діяльності» учасники дізналися про переваги та особливості технологій доповненої та віртуальної реальності, розглянули приклади їх успішного застосування. Окрему увагу було приділено імерсивним технологіям навчання за допомогою AR/VR, що дозволяють студентам отримувати безпосередній досвід взаємодії з навчальним контентом.
За участь та виконання практичних завдань у тренінгах обсягом 30 та 15 год учасники отримають відповідні сертифікати.