Команда НДЛ цифровізації освіти працює над виконанням завдань за темою дослідження «Розвиток відкритого освітнього інформаційного середовища університету для забезпечення якості освіти».
План реалізації наукової теми - переглянути.
В рамках проведених досліджень, наразі:
- визначено характеристики відкритості освітнього інформаційного середовища університету,
- проаналізовано ступінь дослідження розвитку відкритого освітнього інформаційного середовища та його вплив на якість освітнього процесу у вітчизняній та європейській діяльності вищих навчальних закладів,
- досліджено вплив е-ресурсів відкритого освітнього інформаційного середовища університету на якість освітніх послуг,
- обґрунтовано та розроблено модель розвитку ІК-компетентності НПП класичних університетів, визначено її структуру за відповідними критеріями та показниками їх сформованості за умов створення освітнього інформаційного середовища,
- обґрунтовано методичну систему підвищення кваліфікації вчителів із застосуванням технологій дистанційного навчання,
- проаналізовано вплив вітчизняних та світових рейтингів університетів на якість освітнього процесу,
- розроблено інструменти для підвищення показників якості освітнього процесу.
В процесі реалізації завдань наукових розробок в Університеті створено відкрите освітнє інформаційне середовище, в якому впроваджуються:
1. Корпоративні стандарти ІК-компетентності учасників освітнього процесу.
2. Технології змішаного навчання в освітньому процесі університету в умовах створеного відкритого освітнього інформаційного середовища.
3. Перевірка кваліфікаційних робіт на плагіат в «Базі кваіфікаційних робіт» задля забезпечення їх якості.
4. Рейтинги наукових та науково-педагогічних співробітників університету задля відкритості та забезпечення якості основних видів професійної діяльності в «Е-портфоліо».
5. Система реєстрів діяльності університету «База реєстрів» з метою відкритості та задля забезпечення якості освітнього процесу.
6. Система «Е-деканат» для прозорості діяльності учасників освітнього процесу, стандарти та вимоги до якості е-навчання, вимоги до ЕНК в системі е-навчання
7. Система електронного вибору дисциплін “Каталог курсів” на базі навчального середовища Moodle.
8. Проєкти на Вікі-порталі Київського університету імені Бориса Грінченка.
9. Розроблені змістові модулі (ЕНК) з вбудованих систем, робототехніки, 3D друку.
Звіт щодо виконання наукової теми
"Розвиток відкритого освітнього інформаційного середовища університету для забезпечення якості освіти"
(2016-2022 рр.)
Звіт щодо виконання наукової теми