Мета діяльності Центру технологій дистанційного навчання:
- проведення наукових досліджень з питань e-learning;
- забезпечення Університету ресурсами для цифровізації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного та змішаного навчання;
- надання викладачам Університету інформаційної, організаційної та технічної підтримки щодо створення навчальних відеоматеріалів (відеолекцій, вебінарів, скрінкастів, відеоінструкцій, онлайн-конференцій) та впровадження інноваційних педагогічних технологій в електронні навчальні курси;
- моніторинг та адаптація світового досвіду використання інструментів e-learning.
Основні завдання Центру:
- забезпечення роботи студій дистанційного навчання;
- проведення майстер-класів та онлайн-занять для викладачів щодо підготовки, створення (запису та монтажу) та впровадження відеоматеріалів (відеолекцій, вебінарів, скрінкастів, відеоінструкцій, онлайн-конференцій);
- консультування з приводу організації e-learning, електронної співпраці та комунікації;
- актуалізація ресурсів сайту Центру ТДН відповідно до потреб грінченківської спільноти;
- проведення наукових досліджень з питань e-learning;
- розробка екосистеми неперервного підвищення кваліфікації викладачів.
З діяльністю Центру можна ознайомитись за посиланням.
Метою діяльності Центру розвитку цифрової компетентності є:
- дослідження та впровадження сучасних методик і технологій розвитку освітнього інформаційного середовища Університету;
- виконання науково-дослідних робіт з проблематики цифровізації освітньої діяльності в Університеті;
- надання організаційної та методичної підтримки підрозділам Університету в інтеграції цифрових технологій в освітній процес, здійсненні наукових та прикладних досліджень;
- участь у міжнародному співробітництві у сфері цифровізації закладів освіти та вищої освіти.
Основні завдання Центру:
- здійснення наукових досліджень в галузі цифрових технологій, апробація та впровадження отриманих результатів для створення освітнього інформаційного середовища Університету;
- проєктування, створення та розвиток наукового, методичного, нормативного, програмно-інструментального та інформаційного забезпечення навчального, наукового та адміністративного процесів Університету;
- пропагування освітніх інновацій - організація та проведення: вебінарів; електронних моніторингів; педагогічних експериментів;
- систематизація, узагальнення та розповсюдження результатів діяльності Центру;
- розробка та розвиток Цифрового кампусу Університету Грінченка; мультимедійних ресурсів для освітнього процесу; стандартів цифрової компетентності для викладачів;
- впровадження системи внутрішнього навчання, розвитку та підвищення кваліфікації НПП Університету.
Перелік курсів та тренінгів з підвищення цифрової компетентності викладача/ вчителя
Перелік додаткових освітніх послуг
Мета діяльності Центру вебометрії та інформаційних систем:
- забезпечення участі Університету в рейтингах світового, європейського та загальнонаціонального значення;
- проведення моніторингу загальноєвропейських та світових індикаторів ефективності діяльності університетів;
- розроблення та впровадження програмно-технічних, методичних та організаційних інструментів представлення Університету у веб-просторі;
- дослідження сучасних методик та технологій вебометричного аналізу даних;
Основні завдання Центру:
- розроблення відповідних рекомендацій щодо ефективного представлення Університету в рейтингах;
- створення візуального дизайну для вебресурсів Університету;
- розроблення стандартів якості вебресурсів Університету;
- контроль якості та диспетчирування стану вебресурсів Університету;
- наповнення контентом центральних web-ресурсів Університету.
Центр комп'ютеризації і технічного обслуговування інформаційних систем створений для забезпечення функціонування IT- структури Університету, зокрема
- серверного обладнання,
- провідної мережі Ethernet,
- безпровідної мережі Wi-Fi,
- комп’ютерної техніки,
- сховищ даних,
- доступу до всесвітньої мережі Internet та ін.
Системні адміністратори слідкують за тим, щоб кожна одиниця комп’ютерної техніки функціонувала в діапазоні допустимих норм. В середньому, на одного системного адміністратора припадає обслуговування 160 одиниць комп’ютерної техніки, включаючи друкувальну техніку (багатофункціональні пристрої, принтери).
В обов’язки системного адміністратора входить профілактика, аналіз та вузловий блоковий ремонт персональних комп’ютерів (заміна пошкоджених агрегатів, таких як відео карта, процесор та ін.), моніторинг роботи провідної та безпровідної локальної мережі, усунення можливих поломок в її роботі, консультації викладачів з приводу роботи комп’ютерного обладнання, аналіз несправностей друкувальної техніки та передача її до сервісних центрів, моніторинг роботи серверного обладнання.
Взаємна підтримка системних адміністраторів є запорукою успішної командної роботи, взаємонавчання, індивідуального і колективного росту, корпоративної відповідальності.
Діяльність
Cистемні адміністратори самотужки успішно здійснюють невеликої та середньої складності ремонти комп’ютерного устаткування, друкувальної техніки, замінюючи радіоелементи пошкоджених плат, вузлів тощо.
Під час проведення ремонтів системні адміністратори часто використовують власне обладнання. Зокрема, паяльна станція, що допомагає повернути до життя материнські плати, блоки живлення, відеокарти, відновити вузли, які містять SMD-елементи. Стаціонарний універсальний блок живлення допомагає діагностувати проблеми із живленням плат. Завдяки цьому економляться час та кошти на сервісні ремонти, техніка працює до моменту її утилізації, що дає змогу співробітникам Університету виконати належно свою роботу.
Крім того системні адміністратори за потреби і можливості прокладають власними силами провідну мережу Ethernet та безпровідну мережу Wi-Fi, які працюють в діапазоні допустимих норм і забезпечують задовільний зв'язок для доступу до ресурсів Університету та глобальної мережі Internet.
Для отримання допомоги системних адміністраторів скористайтесь електронним журналом:
Ваше повідомлення не залишиться без уваги!













Безбар’єрність




